Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun

  • masa pelepasan:2024-04-15 13:40:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:199
  • Penerangan pantas:

    Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta Chandler,Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat

Kandungan artikel

Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerBerikut adalah perkenalan singkat untuk penyimpanan minyak hidraulik di jambatan boarding hidraulik tetap untuk julat luas pengguna: apabila menghentikan drum minyak hidraulik dan mengisi, perlu mencapai tiga laluan dan lulus apabila menerima minyak; Penapis semasa putaran tong: Apabila mengisi bahan bakar peralatan, ia terlalu sejuk untuk memastikan pembersihan mulut baldi, port suntikan minyak,Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJenis bergerak jembatan naik hidraulik, tong minyak, dll., untuk mencegah kemudahan memasuki port minyak dan membentuk pembersihan minyak hidraulik.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

MazeikiaiIa adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Modul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods


Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun naik harga industri



Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

[UNK][UNK]. The platform side boarding bridge is directly installed at the front edge of the loading and unloading platform. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Berapa banyak?Jika mana-mana masalah ditemui, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Modul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods


Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun naik harga industri



Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

Jabatan KewanganMinyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Sistem hidraulik mengadopsi produk brand berkualiti tinggi yang diimport dari Itali, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal.

Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, steel plates or other grounding pads can also be used.

Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerCilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan, dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu Daewoo, dan Blacksmith adalah semua tanda yang relatif dewasa di China.

Sebab lokasi penggunaan berbeza,Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan naik hidraulik bergerak, apabila menyesuaikan,Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan naik hidraulik bergerak, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.


HartsfieldLapanganTerbangAntarabangsaJacksonAtlantaChandlerMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun memberi anda Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun oleh syarikat kami, perkhidmatan Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun . Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutan bekasTurun , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!